Polityka dostawy i zwrotów

Po otrzymaniu Twojego zamówienia nasze centrum logistyczne potrzebuje 1-2 dni roboczych na przygotowanie produktów do wysyłki. Gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane, prześlemy Ci link do śledzenia przesyłki. Przewidywany czas dostawy znajdziesz poniżej.
Nasze kartony do wysyłki są wykonane z materiałów z recyklingu, a dostawa jest neutralna dla CO2 - oznacza to, że wszystkie emisje są kompensowane.

Koszty wysyłki i czasy dostawy dla Niemiec i Austrii
Koszty wysyłki: 3,95 €
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 59,00 €
Czasy dostawy: 2-4 dni robocze*

Koszty wysyłki i czasy dostawy dla Szwajcarii
Koszty wysyłki: 9,90 CHF
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 99,00 CHF
Czasy dostawy: 2-8 dni roboczych*

Koszty wysyłki i czasy dostawy dla Francji
Koszty wysyłki: 3,95 €
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 59,00 €
Czasy dostawy: 2-8 dni roboczych*

Koszty wysyłki i czasy dostawy dla Polski
Koszty wysyłki: 13,90 zł
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 139,00 zł
Czasy dostawy: 2-8 dni roboczych*

Zwroty
Jeśli Wasz pupil nie toleruje naszego jedzenia, prosimy o przekazanie go do najbliższego schroniska dla zwierząt lub, jeśli konieczne, o jego właściwe zutylizowanie, aby uniknąć dodatkowej emisji CO2 związanej ze zwrotem (ponieważ nawet zrekompensowane emisje wymagają czasu...). Jeśli opakowanie zostało otworzone, zazwyczaj z powodów higieny i bezpieczeństwa nie jest ono akceptowane przez schroniska - jednak czasami mogą istnieć wyjątki, zwłaszcza w przypadku organizacji pomagających zwierzętom. Jeśli karma nie została otworzona, może być bezpiecznie przekazana do schroniska.
Jeśli nie jesteście zadowoleni, oczywiście zwrócimy Wam koszty zakupu.
Warunki 30-dniowej gwarancji satysfakcji są następujące:

  • Gwarancja zwrotu pieniędzy obowiązuje tylko raz dla każdego produktu na klienta i jest ważna do 30 dni od otrzymania towaru.
  • Aby skorzystać z gwarancji, po prostu napiszcie do nas e-mail na adres service@heyholy.com. My zajmiemy się resztą.
  • Zwrot pieniędzy będzie dokonany za pomocą tej samej metody płatności, która została użyta przy składaniu zamówienia.
  • Zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu, wraz z kosztami wysyłki, a Ty pokryjesz jedynie koszty zwrotu towaru.

Regulamin gwarancji obowiązuje od 1 lutego 2024 roku we wszystkich nowych zamówieniach. Dla zamówień złożonych przed tą datą obowiązują dotychczasowe warunki.
*W przypadku wyjątkowych sytuacji mogą wystąpić opóźnienia w dostawie, na przykład podczas akcji promocyjnych, jak Black Friday, lub z powodu strajków lub sił wyższych.

Dostawa
Jeśli doręczenie Twojej przesyłki nie będzie możliwe, zostanie ona automatycznie do nas zwrócona. Niestety, nie możemy ponownie wysłać paczki, ponieważ środki za zwrócone przesyłki są automatycznie zwracane. Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu do 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Jeśli chcesz, możesz złożyć zamówienie ponownie ❤️
Jeśli Twoja paczka zaginie, status nie ulegnie zmianie lub paczka zostanie oznaczona jako dostarczona, ale jej nie otrzymałeś/aś, prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem service@heyholy.com - przyjrzymy się sprawie i zapewnimy, że otrzymasz swoje zamówienie. 📦