HEY BUDDY
Podaruj swoim przyjaciołom x zł zniżki na ich pierwsze zamówienie i otrzymaj x zł zniżki dla siebie!
Tak to działa!
Chcę polecić znajomego
Zostałem/zostałam polecony/poleciona przez znajomych
Opowiedz swoim przyjaciołom o HEY HOLY podczas kolejnego spaceru
Twoi przyjaciele kupują u nas po raz pierwszy i podają Twoje imię lub adres e-mail jako referencję w koszyku
Twoi przyjaciele otrzymują od razu x zł rabatu na swoje zamówienie, a Ty otrzymujesz swój kod rabatowy drogą mailową 72 godziny później.
Twój rabat możesz zastosować przy kolejnym zamówieniu – zarówno w ramach subskrypcji dostępnej na Twoim koncie klienta, jak i przy następnym jednorazowym zakupie.
Zwerbowani: Rabat obowiązuje tylko dla nowych klientów i dotyczy tylko pierwszego zamówienia - nie dotyczy kolejnych zamówień. Istniejące adresy e-mail lub adresy dostawy są wyłączone z tej oferty.
Werbujący: Rabat obowiązuje tylko dla klientów, którzy już dokonali u nas zakupu - z wyłączeniem klientów, którzy do tej pory zamówili tylko bezpłatną próbkę lub próbki.
Jeśli nie zostaną spełnione oba warunki, niestety nie można utworzyć kodu rabatowego.
Jeśli rabaty zostały niewłaściwie zastosowane, zastrzegamy sobie prawo do ich usunięcia w późniejszym czasie.
Jeśli warunki zostały spełnione, a kod nie działa poprawnie, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Zwerbowani: Rabat obowiązuje tylko dla nowych klientów i dotyczy tylko pierwszego zamówienia - nie dotyczy kolejnych zamówień. Istniejące adresy e-mail lub adresy dostawy są wyłączone z tej oferty.
Werbujący: Rabat obowiązuje tylko dla klientów, którzy już dokonali u nas zakupu - z wyłączeniem klientów, którzy do tej pory zamówili tylko bezpłatną próbkę lub próbki.
Jeśli nie zostaną spełnione oba warunki, niestety nie można utworzyć kodu rabatowego.
Jeśli rabaty zostały niewłaściwie zastosowane, zastrzegamy sobie prawo do ich usunięcia w późniejszym czasie.
Jeśli warunki zostały spełnione, a kod nie działa poprawnie, prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta.